niedziela, 7 czerwca 2015

Gdzie ta polska wersja? #29


Balthazar - Claudia Gray


Przez setki lat wampir Balthazar był sam - bez sojuszników, bez miłości.
Kiedy zgadza się pomóc Skye Tierney, ludzkiej dziewczynie, która kiedyś uczęszczała do Akademii, nie ma pojęcia, jakie niebezpieczeństwa mu grożą. Nowe umiejętności Skye zwróciły uwagę Redgrave - okrutnych wampirzych władców stojących za zabójstwem Balthazara i jego rodziny przed czterema wiekami. Teraz Redgrave chce użyć mocy Skye dla własnych nikczemnych celów. Balthazar zrobi wszystko, by ich powstrzymać i wywrzeć długo oczekiwaną zemstę na swoim zabójcy. Skye i Balthazar stoją ramię w ramię w tym konflikcie, zbliżają się do siebie - początkowo powoli, później szybciej. Balthazar stwierdza, że jego samotny świat może się wreszcie zmienić.
Co to jest? Piąty tom serii Wieczna noc.
Dlaczego? Na mojej półce leżą cztery dotychczas wydane powieści (oczywiście jeszcze nie przeczytane!). Długo myślałam, że posiadam całą serię, tymczasem Internet oświecił mnie - jest jeszcze piątka. A wierni fani, którzy przeczytali cztery części, na pewno chcą zapoznać się z ciągiem dalszym...
Szanse na wydanie? Niewielkie. Za wyjaśnienie niech wystarczy Wydawca - czyli Amber.

Czytaliście książki Claudii Gray? Mam powody do szybszego sięgnięcia po jej Wieczną noc?
Miłej niedzieli!

1 komentarz:

  1. Na mojej półce też stoją cztery tomy, wszystkie przeczytane :) szkoda, że nie ma wydanego "Balthazara" bo polubiłam tego bohatera i chciałabym poznać jego opowieść. Jednak szanse są nikłe bo za wydawanie ich właśnie odpowiada wydawnictwo Amber :(

    OdpowiedzUsuń