piątek, 19 grudnia 2014

Obecnie się czyta #20

Król kruków (Raven Cycle, #2) - Maggie Stiefvater
Pierwszy tom kolejne trylogii od Maggie Stiefvater. Wilki z Mercy Falls zaskoczyły mnie pozytywnie, więc wiele oczekuję po Raven Cycle.
Akcja dopiero się rozkręca - poznałam garść postaci, różniących się od siebie jak dzień od nocy. Intryga została mniej więcej zarysowana. Historia będzie najwyraźniej mocno bazować na brytyjskich legendach oraz okultyzmie.
Mam tylko nadzieję, że Uroboros nie porzuci Blue, Gansey'a i reszty po jednym tomie!
Postęp: 31%

Czytaliście Króla kruków? Macie pozytywne wspomnienia?

2 komentarze:

  1. Nawet nie słyszałam o tej książce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam niedługo po premierze :) Lubię autorkę i chętnie poznaje jej kolejne serie, choć akurat z serii o wilkach najbardziej podobał mi się tom pierwszy. Po "Królu kruków" spodziewałam się o wiele więcej, ale nie było źle.

    OdpowiedzUsuń