poniedziałek, 11 sierpnia 2014

W Matrasie są promocje...

...i to nie byle jakie! Dziś spieszę pochwalić się książkami, które kupiłam w cenie mniejszej niż 10 zł.
Najbardziej cieszę się z Eony, ponieważ Eon szalenie mi się podobał, jak najszybciej chciałam dorwać kontynuację i oto nadarzyła się wspaniała okazja :)
Bursztyn i popiół - Margaret Weis (Mroczny uczeń #1)
Bursztyn i żelazo - Margaret Weis (Mroczny uczeń #2)
Nie znam tej serii, ale opis zwiastuje fantastykę nie najgorszego sortu ;)

Polowanie - Amy Meredith (Cienie #2) 
Gorączka - Amy Meredith (Cienie #3) 
Pomijam fakt, że nie posiadam Cieni. Romansidło ma całkiem niezłe oceny i niebrzydkie okładki. Jeśli mi się nie spodoba, nie będą długo zajmować miejsca na półce... A i strata finansowa niewielka.

Krasnalobójca - Mostue Sigbjørn (Znak elfów #2)
Paszcza krakena - Mostue Sigbjørn (Znak elfów #3)
Ponownie nie posiadam pierwszego tomu, ale mam nadzieję to nadrobić. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z norweskimi fantasy...

BZRK - Michael Grant (BZRK #1)
Nie mogłam odmówić sobie kolejnej książki jednego z moich ulubionych autorów :)

Katastrofa - Krystyna Kuhn (Dolina #2)
Grę czytałam dawno i żałowałam, że nie mogłam od razu dorwać się do kontynuacji. Teraz, po tylu latach, wreszcie ja zdobyłam :D

Bramy raju - Melissa de la Cruz (Błękitnokrwiści #6)
Klucze do repozytorium - Melissa de la Cruz (Błękitnokrwiści)
Wilczy pakt - Melissa de la Cruz (Błękitnokrwiści)
Seria mnie nie porwała, ale mam ochotę zapoznać się z nią do końca. Czytał ktoś? Warto?

Eona. Ostatni Lord Smocze Oko - Alison Goodman (Eon #2)
Nie mogłam nie kupić. Musiałam. Eon był cudowną powieścią, musiałam zdobyć kontynuację i poznać dzieje młodego Lorda Smocze Oko :D

Zazdrość - Lili St. Crow (Inne anioły #3)
Kupione głównie ze względu na pakiet jeszcze obniżający cenę. Dwa pierwsze tomy mam na półce, ale niespecjalnie mnie do nich ciągnie. Może w końcu się zmuszę do lektury...

Córka dymu i kości - Laini Taylor (Córka dymu i kości #1)
Kiedyś było o niej głośno. Ma oryginalną okładkę. I była na promocji...

Czytaliście któreś z tych książek? Polecacie czy nie? Albo jeszcze, jak ja, zamierzacie?

4 komentarze:

  1. Ojej, fajna promocja :D Gratuluję nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię serię Inne anioły i polecam. BZRK lepsze od GONE. A Córkę dymu i kości jeszcze nie przeczytałam, ale kupiłam niedawno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę szkoda nie kupić. Gratuluję udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zbiory :D Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń