czwartek, 23 grudnia 2010

Początek przygody z blogiem

Książki kochałam, odkąd pamiętam.

Podobno już jako mały brzdąc otaczałam się literaturą. Najpierw zmuszałam rodziców do czytania mi bajek na głos, później udowadniałam, że dzieci wcale nie mają słabej pamięci i recytowałam całe historie. Z wiekiem, chociaż nie miałam już sił (ani czasu) na uczenie się książek na pamięć, papierowi przyjaciele mnie nie opuścili. Towarzyszą mi do dziś. Czuję, że zostaną ze mną na zawsze.

Czy nie mam "zwykłych" przyjaciół? Mam. Część też lubi czytać, jednak nasze gusta są raczej odmienne. Czasami dzielimy się swoimi wrażeniami i pozycjami, które "koniecznie powinieneś przeczytać", ale nie można wymagać, by miłośnik fantastycznych historii nagle pokochał powieści historyczne, prawda?

Właśnie dlatego zakładam bloga. Będę tu umieszczała swoje opinie na temat książek, nie tylko fantastycznych (które uwielbiam), ale także innych. Myślę, że znajdziesz tu coś, co przypadnie Ci do gustu. Ze swojej strony chciałabym zachęcić do wyrażania opinii i dzielenia się swoimi przemyśleniami nt. recenzowanych pozycji.

A ponieważ data otwarcia bloga zbiegła się z kolejnym Bożym Narodzeniem, życzę Ci, drogi Czytelniku...
Aby wszystkie dni w roku były tak piękne i szczęśliwe jak te jeden wigilijny wieczór. 
Aby Twoja twarz i twarze Twoich najbliższych zawsze rozpromieniał uśmiech,
a gwiazda betlejemska prowadziła Cię ku szczytom.

Do napisania!

1 komentarz:

  1. Witam w blogosferze :) Ja też jestem tutaj nowa i niedawno zaczęłam przygodę z blogiem. Widzę, że mamy podobne gust literacki, więc pewnie będę u Ciebie częstym gościem :) Czekam niecierpliwie na następne recenzji.
    Namárië :)

    OdpowiedzUsuń