niedziela, 10 sierpnia 2014

Gdzie ta polska wersja? #8


BZRK Reloaded - Eden Maguire
Co to jest? Kontynuacja BZRK, thrillera pióra Michela Granta, którego uwielbiam po lekturze serii Gone: Zniknęli.
Dlaczego? Nie będę udawać, że czytałam BZRK, czyli pierwszy tom serii. Owszem, zakupiłam go w tym tygodniu na wyprzedaży w Matrasie (jutro okolicznościowa notka) i zamierzam przeczytać w najbliższym czasie (nie bacząc na ranking, ale zrozumcie, po prostu MUSZĘ!). Wspomniany Gone był zachwycający i jestem pewna, że także ta książka mnie nie zawiedzie.
Szanse na wydanie? Spore. Amber jest bogatym wydawnictwem (wybaczcie to określenie, ale to najlepsze, co przychodzi mi do głowy), wydaje mnóstwo najróżniejszych książek: zarówno ciekawych, jak i zwyczajnych gniotów. BZRK na pewno zalicza się do tej pierwszej kategorii i myślę, że wydawnictwo nie będzie zwlekać z wydaniem kontynuacji ;)

Mieliście okazję zapoznać się z BZRK? Jakie są Wasze opinie o tej książce? Przeczytalibyście kontynuację

2 komentarze:

  1. Miałam okazję zapoznać się z BZRK. Trochę dziwna książka, ale może być ;) Chciałabym przeczytać drugi tom i mam nadzieję, że Amber go wyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety z wydawnictwem Amber nigdy nic nie wiadomo. Oni często równie szybko rezygnują z wydawania serii, tak jak szybko wydają nowe. Tym bardziej, że im więcej czasu mija od premiery tomu pierwszego, tym szansę na wydanie kolejnej znacznie maleją :(

    OdpowiedzUsuń