niedziela, 3 sierpnia 2014

30 Day Book Challenge - dzień 2


Dzień 2 - Książka przeczytana ponad 3 razy
Uch, ciężko będzie mi taką przywołać. Głównie dlatego, że OBECNIE (z powodu nadmiaru książek i niedomiaru czasu) książki czytuję tylko raz. Wysilam jednak swoje szare komórki, szukam czegoś, co czytałam więcej razy...

...


TAK, MAM!
Przywilej kilkukrotnego pobytu w moich zachłannych łapkach (w celach innych niźli wypożyczenia) miały książki J.K. Rowling, czyli seria Harry Potter i... Najwięcej razy czytałam trzeci tom Harry Potter i więzień Azkabanu), ale także części pierwsza (Harry Potter i kamień filozoficzny), druga (Harry Potter i Komnata Tajemnic), czwarta (Harry Potter i Czara Ognia) i piąta (Harry Potter i Zakon Feniksa) trafiły "na warsztat" więcej niż raz. Później pojawiło się więcej książek i nie miałam już czasu (tudzież chęci) wracać do czegoś, co już znam...
Ale filmy i tak oglądałam więcej razy xD
Czytaliście coś trzykrotnie? Czy tak jak ja, sięgacie raczej po nowości i nie wracacie do przeczytanych pozycji?

Miłej niedzieli!

2 komentarze:

  1. "Harry Potter i więzień Azkabanu" to moja ulubiona część (zarówno książka, jak i film) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiele książek czytam kilka razy. W tym oczywiście "Harry'ego Pottera". ;)

    OdpowiedzUsuń