poniedziałek, 1 września 2014

Promocyjnie ze swiatksiazki.pl

Witajcie!
Dziś ponownie chcę się Wam pochwalić tym, co kupiłam w wakacje. Tym razem jest to skytek zakupów na swiatksiazki.pl. Wszystkie książki wydane nakładem Fabryki Słów :)
Królestwo Słońca (Królestwo Słońca #1.1, #1.2) - Brian D'Amato
Od dawna kusił mnie zakup tych książek. Już sama ich objętość (cienkie nie są, a to dopiero pierwszy tom) mnie kusi. George R.R. Martin też się nie oszczędza, a jego książki są warte zachodu. Mam nadzieję, że i w tym przypadku się nie zawiodę.
Opowieść o 47 roninach - John Allyn
Nie znam książki, ale Japonia od dawna mnie interesuje, lubię książki osadzone w orientalnych klimatach (np Eon. Powrót Lustrzanego Smoka czy Tancerze burzy) - zakup po promocyjnej cenie może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Klejnot i wachlarz (Piekło i szpada #2) - Feliks W. Kres
Strażniczka istnień (Piekło i szpada #3) - Feliks W. Kres
Nie wiedziałam, że to druga i trzecia część... No i muszę rozejrzeć się za Piekłem i szpadą - ale dopiero za jakiś czas, bo Mama mnie z tymi książkami z domu wyrzuci ^_^ Fantastyka w realiach XVII-wiecznej Europy to coś w sam raz dla mnie.
Pola Aspho (Gears of War #1) - Karen Traviss
Ostatni z Jacindo (Gears of War #2) - Karen Traviss
Zakup spontaniczny, ponieważ w grę nie grałam. Ale mam nadzieję, że się nie zawiodę :)
Wiedźma naczelna (Wolha Redna #3) - Olga Gromyko
Początek serii czytałam dawno, dawno temu i pamiętam, że uśmiałam się co nie miara. Oby w tym przypadku było podobnie.
Wybór (Olga i Otto #2) - Aleksandra Ruda
Znowu drugi tom (niespecjalnie!). Może znajomość jedynki nie jest konieczna? Czytał ktoś?
Pieśniarz wiatru (Ognisty wiatr #1) - William Nicholson
Niewolni (Ognisty wiatr #2) - William Nicholson
Pieśń ognia (Ognisty wiatr #3) - William Nicholson 
Cała trylogia w promocyjnej cenie. Fantasy, ocena całkiem wysoka. Ach, jestem w siódmym niebie :)

Czytaliście któreś z tych książek? Polecacie?

3 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, wiec czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Ja jeszcze czekam na swoją paczuchę, co prawda tylko z jednym nabytkiem, ale jakże pożądanym :D Miłej lektury i czekam na Twoje opinie, bo nie miałam okazji zapoznać się z, którąkolwiek z tych książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Anie jednej nie czytałam. Stosik zacny i czekam na rekomendacje ;)

    OdpowiedzUsuń