niedziela, 3 maja 2015

30 Day Book Challenge - dzień 21


Dzień 21 - Pierwsza powieść, jaką przeczytałaś
Witajcie! Dziś będzie krótko i treściwie, bo nie mam większych problemów z wyborem pierwszej przeczytanej przez siebie powieści. Więc do rzeczy :)

Plastusiowy pamiętnik - Maria Kownacka
Pierwsza szkolna lektura, której czytanie pamiętam. Swego czasu byłam zachwycona pomysłem na opowieść oraz, oczywiście, Plastusiem. Och, jak bardzo chciałam mieć swojego własnego ludzika z plasteliny! (Niestety, nie doczekałam się takowego.) Nie jestem pewna, czy obecnie wywarłaby na mnie tak wielkie wrażenie - dlatego nie czytam jej po raz kolejny - ale wspaniałe wspomnienia pozostały.

Harry Potter i Więzień Azkabanu - J.K. Rowling
Po tę książkę sięgnęłam z własnej woli. Chyba wiedziałam, że to część trzecia, ale tak jakoś wyszło, że zaczęłam przygodę z Harrym właśnie od niej. Przeczytałam Więźnia Azkabanu kilka razy i dopiero potem zabrałam się za wcześniejsze książki. Nie, nie przeszkadzało mi to ;)

Jakie powieści Wy przeczytaliście jako pierwsze? Miło je wspominacie?
Pięknej niedzieli!

6 komentarzy:

  1. A ja nie pamiętam, jaka książka była moją pierwszą, bo czytam od zawsze. Trochę szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa Plastusiowy pamiętnik :D dostałam na zakończenie przedszkola :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, w sumie to ja nie pamiętam, jaka powieść była moją pierwszą - chyba coś ze starej fantastyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więzień Azkabanu to chyba moja ulubiona część całej serii. Czytałam ją miliony razy a film oglądałam w kółko xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak nie cierpiałam Plastusia (jako książki), że to jedyna lektura, której nie przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  6. A i też od trzeciej części HP zaczęłam :) i uważam, że to świetna kolejność. Do dziś mam do tej części sentyment :)

    OdpowiedzUsuń