niedziela, 26 kwietnia 2015

Gdzie ta polska wersja? #26


Messenger of Fear - Michael Grant



Pamiętałam swoje imię - Mara. Ale gdy stałam w tym przerażającym miejscu, przed ponurym młodzieńcem w czarnym płaszczu ze srebrnymi guzikami w kształcie czaszek, nie pamiętałam nic więcej.
Wtedy zaczęła się gra.
Posłaniec widzi mrok w młodych sercach i zło, jakie wyrządza na świecie. Gdy dopadnie delikwenta, proponuje mu grę. Jeśli wygra, może odejść wolno. Jeśli przegra, przeżyje swój największy koszmar. 
Co to ma wspólnego z Marą? Tego właśnie się dowie...
Co to jest? Pierwszy tom nowej serii Michaela Granta.
Dlaczego? Michael Grant zdobył moje uznanie, pisząc sześć tomów GONE: Zniknęli. Wszystkie książki zajęły szczególe miejsce w moim sercu i niecierpliwie wypatruję kolejnych dzieł autora.
Szanse na wydanie? Wysokie. Wydaje mi się, że jakiś czas temu Jaguar przymierzał się do wydania tej książki w Polsce, choć teraz nie mogę znaleźć potwierdzenia tych wieści.

Czytaliście GONE? Podobało Wam się? Myślicie, że Messenger of Fear miałby szanse na zdobycie Waszego zainteresowani?
Miłej niedzieli!

3 komentarze:

  1. Kocham "Gone", wiec trzymam kciuki za nową serię Granta, po prostu muszą ją wydać.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/190345480981886/photos/a.955867777762982.1073741833.190345480981886/955868917762868/?type=3&theater Tutaj jest potwierdzenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, wiedziałam, że gdzieś widziałam. Dziękuję :)

      Usuń