poniedziałek, 16 czerwca 2014

Niedzielne zakupy

Jak się chwalić, to się chwalić. W piątek pokazałam Wam dwie nowości, a dziś, z okazji promocji w Empiku (3 za 2, jedną książkę wzięła Mama), uzupełniłam swój księgozbiór o:

Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
Magia jest niebezpieczna, ale miłość jeszcze bardziej. Szesnastoletnia Tessa Gray pokonuje ocean, by odnaleźć brata, a celem jej podróży jest Anglia za czasów panowania królowej Wiktorii. W londyńskim Podziemnym Świecie, w którym po ulicach przemykają wampiry, czarownicy i inne nadnaturalne istoty, czeka na nią coś strasznego. [okładka, Mag 2013]
Tę książkę czytałam i recenzowałam kilka lat temu, opierając się o angielskie wydanie -> KLIK.
Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare
Mroczna sieć zaczyna się zaciskać wokół Nocnych Łowców z Instytutu Londyńskiego. Mortmain planuje wykorzystać swoje diabelskie maszyny, armię bezlitosnych automatów, żeby zniszczyć Nocnych Łowców. Potrzebuje jeszcze tylko ostatniego elementu, żeby zrealizować swój plan. Potrzebuje Tessy Gray. [okładka, Mag 2013]
Jeszcze rok temu niecierpliwie oczekiwałabym zagłębienia się w lekturze Mechanicznego księcia, a potem też Mechanicznej Księżniczki. Teraz, przeżywszy niemały zawód przy Darach anioła, do twórczości Cassandry Clare podchodzę z większą rezerwą.
Gwoli wyjaśnienia: Mechanicznego księcia wygrałam jakiś czas temu (po angielsku).

Czytaliście Piekielne maszyny? Mam na co czekać?

1 komentarz: