środa, 11 czerwca 2014

Obecnie się czyta #4

Sesja wprawdzie nie sprzyja czytaniu (przynajmniej nienaukowych) książek, ale kursując na trasie dom - Kraków staram się wygospodarować czas na to przyjemne hobby. Obecnie czytam:
Eon. Powrót Lustrzanego Smoka - Alison Goodman
Póki co, jestem pełna podziwu i zachwytu dla autorki. I wykreowanego przez nią świata. Szesnastoletnia Eona udaje dwunastolatka imieniem Eon i staje do walki o tytuł Ucznia Szczurzego Smoka, a w dwunastoletniej perspektywie - Lorda Smocze Oko.
Autorka zaskoczyła mnie już kilka razy, wyłamując się poza schemat młodzieżowego fantasy. Nie mogę się doczekać końca :)
Postęp: 69%
Stety niestety, Przez burze ognia na razie poszły w odstawkę. Myślę, że wrócę do nich po sesji.
Czytaliście Eon? Jak się Wam podobało?
Dodatkowo zachęcam do głosowania w rankingu na to, co powinnam przeczytać jako kolejne (i zrecenzować, stąd gdzieniegdzie dopisek "re-read" przy tytule).

3 komentarze:

  1. Niestety nie znam książki Eon - zaciekawiło mnie to, że książka Ci się podoba. Z okładki bym nawet nie pomyślała, że może być dobra. Ale czekam na jakąś szerszą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na recenzję. Świetna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. EON nie znam, ale widzę, że zrobiłaś sobie tak listę, jak ja mam
    Jak Ci to pasuje? Nie masz czasem tak, że na pierwszym miejscu jest coś, na co w sumie nie masz aktualnie ochoty?

    OdpowiedzUsuń