piątek, 17 lipca 2015

Obecnie się czyta #33

Uczta dla wron: Cienie śmierci - George R.R. Martin
Dalej brnę przez pierwszą część czwartego tomu Sagi Lodu i Ognia. Okazuje się, że wakacje to nie najlepszy czas na czytanie: ciągle coś się dzieje, nieustannie jest coś do roboty. A w międzyczasie przeczytałam wspaniałego Robota w ogrodzie.
I, stety niestety, nadal niewiele się dzieje! Ten tom wydaje się skoncentrowany na polityce oraz bezskutecznych poszukiwaniach Sansy i Tyriona. Nieco lepiej przedstawia się wątek na Żelaznych Wyspach - tam przynajmniej coś się dzieje. No i Asha - wiedziałam, że jest odważna i lekko szalona, ale to, co już przeczytałam z jej udziałem... Szok!
Postęp: 80%

Co Wy obecnie czytacie? Też macie wakacyjny zastój czytelniczy?

1 komentarz:

  1. Obecnie czytam kilka książek na raz, między innymi "Potop", "Poemat Boga-Człowieka", sagę wiedźmińską (kolejny raz) i ostatnią część "Darów anioła". Zastoju może nie mam, ale też nie chce mi się ślęczeć nad książkami non stop. Poza tym zajmuje się siostrzeńcami, więc mam mało czasu na czytanie.
    W "Uczcie dla wron" może i niewiele się dzieje, ale według mnie Martin napisałaby ciekawie nawet instrukcję obsługi, więc i tak tę część pochłonęłam. :D

    OdpowiedzUsuń