niedziela, 19 października 2014

Gdzie ta polska wersja? #13


The Iron Queen - Julie Kagawa




Nazywam się Meghan Chase.
Myślałam, że to koniec. Że mój pobyt na dworze, niemożliwe do podjęcia decyzje, poświęcanie ukochanych osób, były już za mną. Ale nadchodzi burza, armia Żelaznego Dworu zabierze mnie z powrotem, mimo kopania i krzyków. Zabierze mnie od wygnanego księcia, którzy przyrzekł pozostać u mojego boku. Zabierze mnie do centrum konfliktu tak poważnego, że nie wiem, czy ktokolwiek go przeżyje.
Tym razem nie będzie już powrotów.

Co to jest? Trzeci tom Żelaznego dworu, kontynuacja Żelaznego króla i Żelaznej córki.
Dlaczego? Pierwsze dwa tomy uznaję za niesamowite. Oceniłam je bardzo wysoko i, patrząc po ocenach na Lubimy czytać, nie tylko mnie seria Julii Kagawy przypadła do gustu. Tymczasem Amber (znowu Amber - czemu oni zaczynają takie wspaniałe serie, a potem ich nie kończą?!) rozbudził czytelniczą ciekawość i...
Szanse na wydanie? Bardzo nikłe. Owszem, pomiędzy polską premierą Żelaznego króla i Żelaznej córki minęło względnie sporo czasu, ale nie aż tyle. Szkoda, że Amber po raz kolejny nie sprostał zadaniu i porzucił dobrze rokującą serię :(

Czytaliście Żelazny dwór? Chcielibyście przeczytać o kolejnych przygodach Meghan, Pucka i Asha?

3 komentarze:

  1. Czytałam, ale wiem, że nie wydadzą... ale mam ją po ang :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią sięgnęłabym po kontynuację chociaż "Żelazna córka" skończyła się tak jakby już nic więcej nie miałoby powstać :) Ciekawa jestem co autorka wymyśliła ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Był plan, aby inne wydawnictwo przejęło tę serię, ale chyba zrezygnowali. A Amber stracił licencję, więc się raczej nie doczekamy :/

    OdpowiedzUsuń