piątek, 4 lipca 2014

Obecnie się czyta #6

Tym razem musiałam zignorować ranking, bowiem dostałam książkę od wydawnictwa. Recenzencki obowiązek przede wszystkim :)
Aposiopesis - Andrzej W. Sawicki
Nowość rynkowa, kolejna książka w rebisowym cyklu "Horyzonty zdarzeń" (choć pierwsza, którą mam okazję przeczytać). Główną bohaterką jest wojenna weteranka Henrietta von Kirchheim, kobieta "modyfikowana mechanicznie". Akcja rozgrywa się w steampunkowej Warszawie, a główny wątek to poszukiwania demona, który materializuje się z dźwięku...
Miałam niemały problem z przeczytaniem tytułu. To dopiero wierzchołek góry lodowej, bo już po kilku stronach natknęłam się na pisarkę, Lucynę Ćwierczakiewiczową...
Postęp: 94% (wiem, już tak niedużo zostało, ale po prostu nie miałam siły, by dzisiaj dokończyć)
Co Wy czytacie? Mieliście do czynienia z Aposiopesis i uroczą junkierką Henriettą?
Zachęcam do głosowania w rankingu na to, co powinnam przeczytać jako kolejne (i zrecenzować, stąd gdzieniegdzie dopisek "re-read" przy tytule).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz