piątek, 16 stycznia 2015

Obecnie się czyta #22

Upadli (Upadli, #1) - Lauren Kate
Kiedy zaczynała lekturę, Upadli znajdowali się na szczycie listy, w której wybieracie kolejną czytaną przeze mnie książkę. Może i dobrze, w sumie niedługo ma się ukazać serial na podstawie serii :)
Jestem już za połową tomu i rozumiem, skąd ocena 3/5 w Goodreads. Pomysł może i ciekawy, ale główna bohaterka głupia (w obecności facetów) jak zwykle, piękni faceci tajemniczy i szarmanccy jak zwykle, a fabuła niespecjalnie zaskakująca (i wcale nie dlatego, że już Upadłych czytałam - naprawdę, nic nie pamiętałam!).
No i to przedstawienie dzieciaków z poprawczaka oraz całej szkoły... Mam wrażenie, że w gimnazjum i liceum mieliśmy gorsze warunki oraz znacznie gorszych uczniów, niż ci zebrani w "zakładzie karnym"...
Postęp: 80%

Czytaliście Upadłych? Macie podobne odczucia do moich? Zamierzacie obejrzeć serial?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz